Plages du av smerte i muskler og ledd?

Da kan vi anbefale at du prøver LPG, en effektiv og unik massasjemetode som bygger på samme prinsipp som bindevevsmassasje og lymfedrenasje. LPG kalles også endermologi. Her finner du alt du trenger å vite om behandlingen.

Hva gjør behandlingen?

• Fjerner cellulitter, på grunn av virkningen den har på overhuden, underhuden og bindevevet
  • Øker blodsirkulasjon og blodtilførsel til kroppens celler, som igjen stimulerer til cellefornying og fjerning av døde hudceller
  • Stoffskiftet øker og dermed også kroppens fettforbrenning
  • Forbedrer lymfesirkulasjonen som fører til at avfallsstoffer, toxiner og overflødig væske føres ut av kroppen
  • Behandlingen former kroppen og gir synlige resultater som forbedret hudstruktur, hudoppstramming, redusering av cellulitter samt fettvevet minsker
  • Viser til svært gode resultater både helse- og skjønnhetsmessig

Effektiv på flere områder

• Fysiske problemer forårsaket av ulike sirkulasjons forstyrrelser, som muskelverk, spenningshodepine, vondt i ledd, stivhet, ødem
  • Muskel- og leddsykdommer
  • Idrettsskader
  • Fibromyalgi
  • Brystkreft opererte med hevelse i armene på grunn av dårlig lymfesirkulasjon
  • Figur forming og cellulitter

Hvor mange behandlinger trengs?

Resultater vil sees etter 5-6 behandlinger. For et optimalt og varig resultat anbefaler vi et behandlingsprogram på 10 behandlinger. Vanligvis går man 2 ganger i uken, og 1-2 ganger i mnd til vedlikeholds-behandlinger. Vi selger klippekort både på LPG – behandling og ultralydbehandling, der hver tiende behandling er gratis.

Hvor lenge varer en behandling?

En behandling varer i 30 minutter der hele kroppen blir behandlet.

Hvor lenge varer resultatet?

Dette gir varige forandringer i vevet, dersom vedlikeholdsbehandlinger fortsetter. Alder, livsstil, kosthold og hormonelle betingelser påvirker naturligvis resultatet.

Hvordan føles behandlingen?

Mange lurer på om LPG behandling gjør vondt eller er ubehagelig. Det føles som en massasje. De aller fleste opplever behandlingen som behagelig. Behandlingen og styrken tilpasses individuelt.

Hvordan føles det etter behandling?

De fleste pasienter føler seg veldig avslappet og mange får et energikick etterpå. Man bør i hvert fall drikke en liter mer vann om dagen i behandlingsperioden, da utskillelsen av avfallstoffer vil være større siden lymfesystemet i kroppen er stimulert.

Reduserer cellulitter

Endermologi er per i dag den eneste behandlingen som reduserer cellulitter effektivt og gir spenstigere hud med gode resultater. Flere av verdens ledende plastikkirurger rapportere dette.

Smertelindring

Ved å stimulere smertefulle områder med pulserende behandling vil en kunne merke at det vil lette på smertene ved bruk av LPG. Det øker blodsirkulasjon slik at kroppen jobber aktivt med område som er smertefylt.

LPG+Ultralyd for fettsmelting og forming

Ultralyd er en klinisk bevist metode for fettsmelting og fungerer perfekt til LPG behandlingene. Der får du virkelig utnytte av begge maskinene. Der Ultralyden smelter fettet og LPG former deretter kroppen og får skilt ut avfallstoffer fra kroppen raskt. Det er den perfekte behandling for deg som trenger litt ekstra hjelp for å nå målet.

Pris

LPG behandling800,-
Ultralyd400,-
Ultralyd & LPG behandling1 100,-
Hver tiende behandling gratis

Dette sier kunder som har prøvd LPG:

«Knesmertene blir lettere etter behandlingen.»

«Det er mindre belastning på idrettsskaden min etter å bruke LPG.»

«Jeg har lavt stoffskifte, LPG hjelper å få sirkulasjon rundt i hele kroppen. Jeg får mindre hovne bein og har god effekt av denne behandlingen kombinert med medisinering. LPG burde være på resept!»

Vil du prøve? Ta gjerne kontakt med oss :)